سیمرغ می‌خواهد هیچ کودکی در هیچ کجای این مرز و بوم، اگر نیازمند درمان است، به خاطر هزینه‌های سفر و وضعیت مالی نامناسب خانواده، از ادامه روند درمان خود بازنماند.

برای انجام این مأموریت، سیمرغ از تمام شرکت‌های فعال در صنعت سفر دعوت می‌کند تا مسئولیت اجتماعی‌شان را در این راستا تعریف کنند؛ به ویژه با اختصاص ظرفیت‌های خالی ناوگان حمل‌ونقل خود.

هر روز سعی می‌کنیم قدمی در این مسیر سخت به پیش برداریم. یکی از موسسات خیریه‌ای که در سال 1400 به جمع خدمات‌گیرندگان از سیمرغ پیوست، موسسه خیریه «کودکان فرشته‌ اند» است.

با امضای تفاهمنامه میان موسسه سیمرغ و این موسسه، ده‌ها مسافر کوچک دیگر، از بلیط رایگان برای سفرهای جاده‌ای، ریلی و هوایی بهره‌مند خواهند شد.

یکی از فعالیتهای موسسه خیریه کودکان فرشته‌ اند که از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرده، حمایت و تامین هزینه دارو و درمان برای کودکان زیر ۱۶ سال و مبتلا به بیماری‌های خاص در مناطق محروم کشور است. دیگر فعالیتهای کودکان فرشته اند شامل بازسازی و زیباسازی مراکز کودکان، آموزش و مشاوره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان کم‌برخوردار، تامین نیازهای معیشتی مددجویان، ساخت مدارس، تجهیز مراکز درمانی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در مناطق محروم است.

منبع عکس این خبر: سایت کودکان فرشته اند

دیدگاهی بنویسید.

سیمرغ، برند ملی مسئولیت اجتماعی در حوزه سفر

تهران‏، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک 31، کارخانه نوآوری آزادی، موسسه خیریه سفرهای سیمرغ

تلفن: 02149275888
ایمیل: Pr@Simorghcharity.ir