۱۰ – ۱ – ۲ – ۱: در این دنباله نامنظم اعداد، قصه‌های تلخ بسیاری نهفته است.

در هر ۱۰ دقیقه ۱ نفر به صف بلند انتظار برای پیوند اضافه می‌شود و در هر ۲ ساعت، ۱ بیمار نیازمند پیوند، جان خود را از دست می‌دهد و این تمام ماجرا نیست!

زیرا بسیاری از این بیماران، ساکن مناطق محروم کشور بوده و علاوه بر مصائب بیماری، به علت بُعد مسافت و تنگنای مالی، برای انجام سفرهای درمانی خود دچار مشکلات فراوانی هستند.

در افسانه‌ آمده که سیمرغ، امکان نجات است با آتش زدن یک پر. یعنی وقتی حرف از مرگ و زندگی باشد، سیمرغ بال می‌گشاید و به امداد برمی‌خیزد.

با همین نگاه، موسسه سیمرغ با توجه به حساسیت موضوع پیوند، در سال 1400 با امضای تفاهمنامه، به صورت رسمی همکاری خود را با «انجمن اهدای عضو ایرانیان» آغاز کرده است و تأمین بخشی از سفرهای درمانی کودکان مورد حمایت این انجمن را بر عهده گرفته است.

انجمن اهدا تا کنون بیش از ۶۵ هزار نفر را در مسیر سختِ پیوند همراهی کرده و به زندگی بازگردانده است.

آرزوی سیمرغ کوچک نیست. ما می‌خواهیم با حمایت و همراهی شرکت‌های فعال در صنعت سفر و گردشگری، در آینده‌ای نه چندان دور، بتوانیم دغدغه هزینه سفر را برای تمام کودکان نیازمند درمان از محروم‌ترین مناطق کشور برطرف کنیم.

منبع عکس این خبر: از آثار برگزیده نخستین جشنواره تجسمی نفس

One Comment

  • فریده نیک بخت گفت:

    سلام . انجام کار خیر و انساندوستانه کاری بس زیبا و خداپسندانه می باشد . چون خودم هم اندکی در این کارها سهیم هستم ، کارتان بسیار ارزشمند است ‌ با سپاس. در پناهدخدای بزرگ باشبد .

دیدگاهی بنویسید.

سیمرغ، برند ملی مسئولیت اجتماعی در حوزه سفر

تهران‏، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک 31، کارخانه نوآوری آزادی، موسسه خیریه سفرهای سیمرغ

تلفن: 02149275888
ایمیل: Pr@Simorghcharity.ir