خیریه سیمرغ امسال نیز همچون سال گذشته، هزینه بلیطهای قطارِ رفت و برگشت تیم پرشینِ شهرستان سرباز از استان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت. این تیم متشکل از 80 بازیکن در رده های سنی نونهال، نوجوان و جوانان است که به همراه مربیان داوطلب خود برای حضور در لیگ پرشین به تهران آمدند. علاوه بر این، سیمرغ برای مسافرت حدود 300 نفر دیگر از بازیکنان تیم‌هایی از شهرهای اهواز، آمل، تبریز و یزد نیز مساعدت نموده و این بلیت‌ها را با تخفیف برای خرید در اختیار تیمهای بلوچستان قرار داد.

پنجمین دوره لیگ فوتبال پرشین از چهارشنبه 30 مرداد الی جمعه 8 شهریورماه 98 با حضور تیمهایی از مناطق محروم 10 استان کشور، برگزار شد و با کسب قهرمانی، نایب قهرمانی و مقام سوم توسط تیم سیستان و بلوچستان در رده های سنی مختلف پایان یافت.

خبر بسیار خوبی که در رسانه‌ها نیز به طور گسترده منعکس شد، این بود که دو تن از کودکان عضو تیم شهرستانِ سربازِ سیستان و بلوچستان که در لیگ پرشین بازی شان دیده شد و درخشیدند، به همراه بیست بازیکن مستعد برگزیده دیگر، به عنوان اردویی تفریحی – آموزشی، عازم اسپانیا شده و با فضای داغ فوتبالِ لالیگا از نزدیک آشنا شدند.

قهرمانان سیستان و بلوچستان

دیدگاهی بنویسید.

سیمرغ، برند ملی مسئولیت اجتماعی در حوزه سفر

تهران‏، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک 31، کارخانه نوآوری آزادی، موسسه خیریه سفرهای سیمرغ

تلفن: 02149275888
ایمیل: Pr@Simorghcharity.ir