از آنجا که خیریه سیمرغ تأمین سفرهای درمانی کودکان بیمار را اولویت نخست خود می داند، از ابتدایِ تابستان 98 ، تمام سفرهای کودکان محک را از تمام نقاط ایران به مقصد تهران و بالعکس بر عهده گرفته و به انجام رسانده است.

به دلیل ضرورت و فوریتِ اقدامات درمانی اغلب کودکان مبتلا به سرطان، و این مسئله که طی کردن مسیرهای طولانی می تواند پیامدها و عواقب جدی داشته باشد و زمینه سازِ اخلال در روند بهبود بیمار گردد، سیمرغ خود را متعهد به تأمین بلیط هواپیما برای این عزیزان می داند. به همین جهت، بیش از 90 درصد سفرهایی که خیریه سیمرغ تا کنون برای کودکان محک تهیه نموده، سفر هوایی بوده است. 

از سوی دیگر، سیمرغ برای بازسازی روحیه و انگیزه کودکان و خانواده هایشان در مسیر مبارزه با بیماری و فشارهای ناشی از آن، سفر سیاحتی – زیارتی ویژه ای نیز به مقصد شهر مشهد برای آنان تدارک می بیند. 

علاوه بر هزینه قطار رفت و برگشت، خیریه سیمرغ هزینه اقامت خانواده ها در هتل را نیز تقبل می نماید. گفتنی است، جهت رفاه حال مهمانان ارجمندمان، اتاقها به صورت فولبرد، شامل صبحانه، ناهار، شام رزرو می گردد. 

در تابستان و پاییز سال 98 ، خیریه سیمرغ افتخار تهیه بلیط برای 303 سفر کودکان محک و همراهانشان به ارزش حدود 105 میلیون تومان را داشت.

به جز تهران، شهرهای زاهدان، کرمان و چابهار از پرمسافرترین شهرهای این شش ماهه بودند؛ اما سیمرغ به خود می بالد که در این مدت، مسافرانی از گوشه گوشه ایران داشت؛ از ساری و اردبیل و ارومیه و کرمانشاه گرفته تا اصفهان و شیراز و بوشهر و اهواز… در واقع می توان گفت در این 180 روز، سیمرغ دور تا دور ایران را با کودکان محک همسفر بوده است.

دیدگاهی بنویسید.

سیمرغ، برند ملی مسئولیت اجتماعی در حوزه سفر

تهران‏، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک 31، کارخانه نوآوری آزادی، موسسه خیریه سفرهای سیمرغ

تلفن: 02149275888
ایمیل: Pr@Simorghcharity.ir